söndag 6 mars 2011

brighter than sunshine. sover varmt och tryggt utan mardrömmar, när jag inte är ensam. vill inte öva på att sova ensam. mamma var i trafikolycka igår. paniken när pappa väcker mig, ifrån en sömn i världens mysigaste säng, med att "mamma har varit i en trafikolycka", var obeskrivlig. när ens värsta mardröm är på riktigt, sånt man verkligen inte klarar av. att något ska hända mina föräldrar är ju det jag är mest rädd för i hela världen. när det sen inträffar, så verkar allt så absurt. som tur var lyckades jag få bort ångesten och paniken och hjärtklappningen snabbt, med hjälp då, men det gick. det gick bra med mamma, med 10 - 20 cm marginal. 10 - 20 cm mer åt höger så hade det nog inte gått lika bra. jag tycker om min mamma. massormassormassor. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar