tisdag 8 mars 2011

har nu haft två sjukt ångestladdade dagar på rad. igår lyckades jag ju plugga iallafall. har idag knappt pluggat någonting, det mesta har gått åt helvete, och jag orkar verkligen inte. hjärtklappning och skakiga händer som får mig att vilja rulla ihop mig som en liten boll och inte vakna mer på ett tag. mamma och pappa som försöker förklara att jag inte kommer misslyckas på kommande prov, men det går liksom inte in i huvudet, vet inte varför. är bara så otroligt rädd att misslyckas, och när jag tänker på högen av allt som ska göras, som aldrig tar slut heller, så ökar bara ångesten och det blir lite jobbigt att andas. får inte träffa bup på mer än en vecka. 
vill prata, men lyckas inte nå fram känns det som. oroar mig för att bli lämnad och ensam. 

3 kommentarer:

  1. þú munt ekki mistakast. þú ert bara fínt. miklu betur en þú heldur! eins og þú mjög mikill! og nei, ég heiti ekki IDA;)

    SvaraRadera
  2. má ég giska að þú ert stelpa sem heitir Emma? ;)

    SvaraRadera
  3. það er mjög gott. og þessi stelpa finnst þú mjög mikill! :)

    SvaraRadera