lördag 14 maj 2011




Två fina kvalitetstjejer som jag känner heter Ellen Lindberg och Fanny Jönsson. När man hänger med dom så är man
1. nästan alltid glad. Är man inte det så är man det inom 10 minuter.
2. snygg. Två snygga brudar som alltid ger fina komplimanger gör att man känner sig så fin hela tiden så det är inte sant.
3. smart. För att Fanny är grymt poetisk (och otroligt begåvad http://fannyjonssons.devote.se/) och att Ellen är tusen gånger mer jordnära och livserfaren än vad man någonsin kommer bli, så lär man ju sig alltid något.
Detta blev ett rent tribute-inlägg till två av de bästa brudarna i min vänskapskrets, men vad fan, det var det värt.

1 kommentar:

  1. JAG VILL PUSSA OCH KRAMA DIG TILLS JAG SPRÄNGS! FY TUSAN VAD UNDERBAR DU ÄR, FANTASTISKA, ENASTÅENDE LOUISE PALMBERG! ÅÅH. Det här gjorde min dag. Nu ska jag bara torka mig lite i ögonvrån för att sedan sätta mig, för första gången på länge, med ett leende vid matteboken. Tack så hemskt mycket, kära du.
    Puss.

    SvaraRadera