tisdag 22 februari 2011

drömde inatt världens mest osammanhängande dröm. eller två stycken egentligen. 


drömde först att jag satt och tittade på tv på brunnen här i stan. plötsligt blir jag omringad av alkoholister och knarkare, och stämningen blir superhotfull. jag kan inte ta mig därifrån, är typ fastfrusen av rädsla. plötsligt kommer david in och drar mig därifrån, och när vi kommer ut ur dörren så landar vi på en åker, där allt är varmt, grönt och tryggt.
vaknar av att jag är jättetörstig, och har fått sms av teresia där hon frågar om små pinnar, skrattar lite åt det. 
min andra dröm var helt knarkad. jag springer genom en skog, då jag plötsligt kommer in i en kyrka. är med personer som jag inte kommer ihåg vilka det var. plötsligt så tar vi droger, och går ut ur kyrkan. då vi kommer ut så är vi uppe bland molnen, med flera regnbågar och vita enhörningar. 


okej? 

2 kommentarer:

  1. Eins og brúður, draumum þínum er ekki að spila með! en þú ert rétt ágætur samt:)

    SvaraRadera
  2. Hahaha þú ert alveg undarlegt :) en allt í lagi, verða að sætta sig við það.

    SvaraRadera